Hon kan ju!

I dag är jag världens gladaste mamma! Från att bara har ritat streck och cirklar så satte sig Alma ikväll och ritade och när jag såg vad hon ritade höll jag på att trilla baklänges. Hon ritade en huvudfoting! Och en till och en till… Kolla in!

bild

Det är Alma till vänster och hennes kompis Signe till höger.

Och här är jag!

bild kopia

Jag vet inte vem som blev gladast, jag eller hon. Hela hennes sinnesstämning ändrades, hon blev på ett strålande humör. Kanske har hon själv sett att andra kan rita men inte hon. Och så helt plötsligt bara så får hon till det. Två månader efter 4-årskontrollen. Känns som ett av de största ögonblicken i hennes utveckling hittills. Lycka!!

Det här inlägget postades i Hoppfullt och glatt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hon kan ju!

Kommentera

